Foldery produkowane przez agencję kreatywną dreamsart jako istotny składnik profilu marki
Patrząc na to, w jaki sposób wygląda projektowanie katalogu reklamowego w agencji dreamsart można szybko zauważyć, że wszystko odda się rzeczywiście w ręce profesjonalistów. Sam katalog to nie tylko treści, ale również grafika. Dlatego projektowanie katalogów zaczyna się od opracowania grafiki produktu. Powinna ona być obmyślona oraz przykuć uwagę.
W efekcie konsumenci będą w większej mierze zmotywowani do tego, by zaznajomić się z kompletną zawartością. Foldery utworzone są w różnych wymiarach, lecz zwykle jest to rozmiar a4, bo jest on najbardziej czytelny i konsumenci są do niego najbardziej przyzwyczajeni. Jako że opracowanie katalogu jest procesem zindywidualizowanym, cena ustalana jest indywidualnie.
Na cenę mają wpływ: koncepcja graficzna, tryb wykonania i wykończenia, wartość użytych materiałów, wymiar oraz liczba stron. Z pewnością, klient nie powinien oszczędzać na koncepcji, bo foldery to wybrane z efektywniejszych narzędzi marketingowych. W dreamsart otrzymuje się foldery już wydrukowane, wobec czego usługa jest kompleksowa.
Każdy klient dreamart wie, iż dostanie katalog, jaki znacząco wzmacnia wizerunek firmy w branży. Poza samym przygotowaniem katalogów, możliwe jest opracowanie zestawu materiałów promocyjnych. Szczegóły w temacie każdego z zamówień każdorazowo są wyznaczone indywidualnie. Z tego względu warto się zaznajomić z ofertą podanej marki i zdecydować na współpracę.